$article->name

Podľa čoho rozpoznať kvalitné krajčírstvo?

Prinášame vám rozhovor s Darinou Minárikovou, majiteľkou obľúbeného krajčírstva DAMI v Bratislave.

Poraďte návštevníkom portálu podľa čoho rozpoznať kvalitné krajčírstvo.
Dobré krajčírstvo ma veľa zákazníkov, to je dôkaz o tom že ľudia sa tam vracajú. Najdôležitejšie pre každú prevádzku je aby tam bol návštevník privítany ako hosť,  s úsmevom a ochotne mu bolo vyhovené.

V čom vidíte najväčšie nedostatky v oblasti krajčírskych služieb?
Nedostatky krajčírstiev vidím hneď  ako zákaznik zavolá, a na druhej strane sa ozve neochotné “PROSIM?“.  Ďalši nedostatok:  zlé  otváracie hodiny, dnes ľudia pracujú dlho,  do 17.00 krajčírstvo navštíviť nestíhajú.

V čom je práve vaše krajčírstvo výnimočné?
Moje krajčírstvo je vyhladávané preto že som tu pre svojich zákaznikov, a keď  zavolajú tak sa tomu teším.


 

 

    Aké sú najčastejšie požiadavky vašich zákazníkov?
Požiadavky zákazníkov sú rôzne, ale dobrá krajčírka by mala zvládnuť všetko, u mňa neexistuje že sa to nedá.

S akými kurióznymi požiadavkami zákazníka ste sa vo vaše praxi doposiaľ stretli?
Kuriozít som zažila veľmi veľa, ale viem ľudom vysvetliť bez toho aby sa urazili že toto sa už ozaj neoplatí opraviť ale je lepšie si kúpiť  nové.

Mnohé krajčírstva  majú pocit, že ľudia nevedia dostatočne oceniť ich prácu, aký je váš názor?
Šijem 46 rokov a viem o tom veľa. Žiadne remeslo nie je tak zle platené. Dlhé hodiny strávené ušitim šiat vôbec nie sú zaplatené a zákazničky to porovnávajú s katalógovými cenami, preto som aj prestala šiť odevy a venujem sa len opravám a úpravám.

Čo vidíte ako dôvod toho, že mnohé krajčírky odmietajú investovať do reklamy,  ale sťažujú sa na  nedostatok zákazníkov?  
To prečo niektoré krajčírky odmietajú reklamu má viac dôvodov a ja im do myslenia nevidím, ale niektoré šetria, iné to pokladajú za zbytočné s výhovorkou:  veď  si to ľudia povedia medzi sebou.  Je ale iná doba. Susedia už spolu nekomunikujú, mnohí sa ani nepoznajú,  veľa mladých sa sťahuje do Bratislavy a keď hľadajú informácie tak na internete. Takže investovať do reklamy ja pokladám za veľmi dôležité, prečo to nerobia iní neviem.

Prečo ste sa rozhodli zviditeľniť svoje služby práve na portály www.krajcirskesalony.sk?
Dobrá práca je najlepšia reklama, ale najskôr musia o vás ľudia vedieť aby vedeli ako pracujete. Nakoľko chcem poskytnúť moje služby širokej verejnosti, potrebujú o mne vedieť, a celoslovenský portál krajcirseksalony.sk mi to práve umožňuje.
 

  • Obchodné meno: Iplatforma s.r.o.
  • Sídlo: Klokoč 28, 962 25
  • IČO: 47387874
  • DIČ: 2023849080
  • Účet: 2943010051/1100
  • Klokoč 1, 962 25
  • info@kvalitnesluzby.sk
  • +421 918 698 248

  • Okr. súd Banská Bystrica,
    odd. Sro, vl. č. 24823/S